Lloguer de Dexpatxos a Barcelona

Despatxos de diferents mides, amb tots els serveis inclosos i la millor relació qualitat preu.

Posem a la teva disposició despatxos totalment equipats, d’1 a 8 llocs, per a començar a treballar en qualsevol moment. Dotats de l’última tecnologia, mobiliari d’alta qualitat, disseny i serveis professionals amb total flexibilitat de contractació.

 

Lloguer d’oficina i despatx amb finestra exterior des de 395€ !!!

¿Què inclou el servei de despatx a Barcelona?

  • El domicili social, fiscal i comercial de la teva companyia en un centre de prestigi.
  • Despatxos moblats amb mobiliari d’alta qualitat.
  • Totes les despeses incloses (Internet d’alta velocitat, neteja, llum, aigua, climatització…)
  • Recepció i atenció de les teves visites, així com la seva correspondència i paqueteria.
  • Accés a les zones comunes com a cafeteria i terrassa.
  • Accés tots els dies de l’any mitjançant sistema de control d’accés.
  • Pàrquing (extra = 75€+IVA/mes)

Per què triar GBC Business Center?

  1. Perquè tens a la teva disposició una xarxa de centres de negocis del grup, on poder treballar o reunir-te lliurement en les nostres Business àrees, només has d’identificar-te com a client i podràs fer ús sense cap cost afegit.
  2. Centre molt pròxim a la Ronda de Dalt, amb fàcil accés i amb pàrquing de cortesia per a visites en la mateixa finca.
  3. Al costat de parades de metro (Vallcarca), autobusos i ferrocarril (Av. Tibidabo) i a 20 minuts de l’aeroport.
  4. Entitats bancàries, correus, supermercats, clíniques Delfos i Teknon, Campus La Salle Bonanova; tots els avantatges de treballar en la confluència entre els barris de Gràcia i Sant Gervasi.
  5. Perquè estarem encantats de prestar-te el millor servei i professionalitat. Per la nostra experiència sabem que tot això es transmet de manera indirecta en el teu negoci. Necessites més raons? Prova’ns sense cost, sabem que no et penediràs!

Pregunta a la Silvia

  Accepto la Política de privadesa i els termes del servei.

Per que triar un despatx a GBC?

El lloguer d’espais en centres de negocis s’està convertint en una tendència empresarial com a alternativa als locals tradicionals que suposen un nivell despeses més elevat, a què moltes empreses no poden fer front.

L’opció de treballar en un centre de negocis és una opció que han de valorar tant aquells empresaris que van a iniciar un nou negoci com els que ja estiguin posicionats en el mercat i busquin reduir despeses estalviant temps i diners.

El perfil d’usuari que opta pel lloguer de despatxos i oficines, no es redueix a emprenedors i autònoms, també estan molt presents les PIMES, que troben aquesta opció molt vàlida per al desenvolupament del seu negoci en una oficina, sense que aquesta sigui de propietat.

El gran avantatge d’aquesta opció és poder integrar totes les despeses i serveis en un mateix proveïdor de manera més econòmica. Aquests centres de negoci s’inclouen en el preu tots els serveis extra com ara, consum de llum, aigua, wifi, entre altres. Un altre plus que se li afegeix a aquestes condicions, és la possibilitat de tenir altres espais disponibles com sales de reunions i formacions, zona office i fins i tot terrassa.

Gràcies a el fet de treballar en un mateix centre de negocis compartint espais amb altres empresaris, fa que es creïn sinergies simultànies entre els usuaris i fomenta l’intercanvi de coneixements entre professionals de sectors molt variats, que en molts casos, acaben per convertir-se en nous projectes.

Més opcions que poden interessar

Espais Coworking

Comptem amb excel·lents espais de treball, t’apuntes?

Coworking Plus

Tenim les millors zones de coworking a Barcelona, ​​simplement trieu la que us sentiu millor

Programa una visita als nostres despatxos de lloguer a Barcelona

Voleu que el truquem?

Consentiment

Acompanya’ns en les nostres Xarxes Socials

A continuació escrigui el seu número de telèfon

    Enviant aquest formulari aquesta acceptant les nostres polítiques de privacitat .

    Trucar ara
    com arribar